Subject: [EBATURVALINE] -VT2137 Sassukvere projektimuudatuse kooskõlastus
From: "Karl-Erik Timmer" <[email-masked]>
To: "Peeter Uibo" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 11:15:50 +0200

Tere!

Siin projektis tuli juurde projekteerida üks klient, Sepa kinnistu, 9m 
maaliini kinniselt ja 19m2 IKÕ ala juurde, 1.05km peal, 14241 teemaal. 
Ristumine kinniselt, Profiil 8. Palun kooskõlastust.

Taotlus koos varasema kooskõlastusega on manuses.

-- 

Kõike paremat

Karl Timmer
Elektriprojekteerija
+372 56500181
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zaGmkoQVeAqULWYhP4JWI540R5VkTsEjoQ6fEB-nQC5QUh5esBvCPbdOr3UxSa66JWew08VnvHajWL>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.